http://www.picto.qc.ca/ |
- Powstały ankiety: na temat zdrowia (przygotowana przez ekipę włoską) oraz sposobu życia (autorstwa ekipy z Niemiec),
- karty obserwacji pogody (Rumunia) oraz fauny i flory (Hiszpania i Polska).
- Francuzi zajęci byli przygotowaniem logo projektu.
- Wszystkie produkty znajdują się już na naszym blogu. Za prowadzenie bloga odpowiedzialny jest polski koordynator projektu.Dla potrzeb polskich uczniów i nauczycieli dodatkowo powstał niniejszy blog.Komunikujemy się również używając portalu facebook.
- We wszystkich szkołach odbyły się spotkania informacyjne dla uczniów zainteresowanych projektem i dla rodziców, szkoły podejmowały wewnętrzne działania związane z tematyką projektu, o których można poczytać na blogu, na stronie projektu na facebook'u czy na stronach internetowych partnerskich szkół. Zajmowaliśmy się również promocją projektu w środowisku lokalnym.
- W październiku w Rumunii odbyło się spotkanie koordynatorów i nauczycieli ze szkół biorących udział w projekcie.
Co przed nami w najbliższym czasie?
- 9 stycznia(czw.)odbędą się zajęcia dotyczące meteorologii i klimatu, które poprowadzi p.Aneta Jankowska-Łukomska
- w następnym tygodniu p. Małgorzata Szymankiewicz przeprowadzi konkurs wiedzy na temat krajów Unii Europejskiej i języków Europy. Jeśli chcecie poczuć się pewniej, przejrzyjcie materiały związane z tą tematyką!
- 23 stycznia jedziemy z wizytą do poznańskiego oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej.Tematyką spotkania będzie działalność Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej (prezentacja) oraz odwiedzimy na krótko siedziby Biur Prognoz Hydrologicznych i Meteorologicznych.
- 16 lutego pierwsza grupa uczniów wyjeżdża na spotkanie partnerskie do Hiszpanii
- miesiąc później spotkanie partnerskie odbędzie się we Francji
- w kwietniu podobne spotkanie będzie miało miejsce w Niemczech. Do tych spotkań należy uprzednio przygotować się oraz spełnić kryteria kwalifikujące do wyjazdu.
- obecnie wypełniamy ankiety, dokonamy potem prezentacji rezultatów, prowadzić będziemy obserwacje pogody oraz flory i fauny w związku ze zmianami klimatycznymi i środowiskowymi pod kierunkiem nauczycieli odpowiedzialnych za realizację merytorycznej strony projektu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz